fredag 2 januari 2009

It's 2009 bitch!

Japp, då har det blivit ett nytt år igen och dags att göra nya löften som man ska försöka hålla under året. Lite onödigt egentligen för jag vet att jag inte kommer att hålla dem ändå då jag lovade mig själv att jag skulle gå ner minst 5 kg förra året. Did I manage to do that? Of course not. Jag är fortfarande lika rund som ett äpple, om inte rundare, haha. Så i år ska jag nog inte göra några nyårslöften men har bestämt att jag ska se någorlunda fit ut till beach 2009 iallafall *garv*

Denna nyårsafton firade jag med min släkt som kom på besök från Malmö. Vi åt en massa god mat och folket var ju bara tvungna å sjunga vietnamesisk K som vanligt. My poor ears! Men ja, det är ju ändå nyår så det gör inget :) Dessutom
fyllde pappa år men det visste varken jag eller mina syskon då vi firar på olika dagar varje år. Fråga mig inte varför för det vet inte jag heller, haha. Ska gå å köpa present imorgon.


Min söta Mami o Papi

Vid 12-slaget gick vi då ut för att skjuta fyrverkerier. Jag o Mike hade köpt lite och våra farbröder hade också köpt lite så det blev ändå ganska många och väldigt fina! Tog några bilder också och dem blev rätt lyckade måste jag säga, haha :)







Nu måste jag gå och tvätta bort tandkrämen jag har på mitt face. Fått så jäkla många finnar på sistone att det är sorgligt. Tydligen så skulle tandkräm hjälpa mot finnar så att det torkar ut enligt Anny o hennes syrror, haha.

Godnatt kära vänner!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gott nyyttt år på daj !