söndag 25 maj 2008

Moi

10 snabba om mig

  • Jennifer
  • 19
  • Spelar beachvolley och shoppar helst i Monki
  • Lyssnar på allt möjligt men helst electronica/house, R&B and believe it or not, korean boybands
  • Är besatt av bananer och SHINee just nu
  • Är kines men mina föräldrar föddes i Vietnam, likaså deras föräldrar, men våra förfäder kom från en stad i Kina som heter Chao Zhou (Teo Chew) som ligger i provinsen Guang Dong. Did that make any sense?
  • Skaffade blogg för att skriva om mitt liv och min besatthet av koreanska pojkband :)
  • Bor i det goa o glada Göthebörg. Gött mos!
  • Blivit lurad av Stellan från McDonalds i Frölunda en gång att köpa en burgare som jag alls inte ville ha. Damn you with puppyeyes!
  • Tar för övrigt studenten nästa vecka och åker till Hong Kong 3 dagar efter!


Inga kommentarer: