söndag 7 november 2010

En seg lördag...

Idag var jag praktiskt taget inte gjort något speciellt utan varit hemma och degat. Eller var iochförsig på en "Kpop fanmeeting" där Cissi, en tjej från klassen, hade anordnat en liten meeting för de som var intresserade av korean music. Skitroligt, tänkte jag, då man kunde få chansen att träffa några andra som var intresserade av kpop och massa annat. Men när jag och Fjóla kom dit så var det bara eeh..vet inte riktigt vad jag ska kalla det...fangirls. Aldrig sett någon go ballistick över DBSK eller annan kpop-artist överhuvudtaget i Sverige. Inte ens jag är så galen så det ger er väl en hum om hur det var där liksom!

Ungefär såhär:


Haha, okej inte fullt så galet men liiite mildare bara. Lite. Pytte.

1 kommentar:

Anonym sa...

BABY, nu vet du varför jag inte följde med! </3