söndag 7 november 2010

Korean overload

Shululu! Vaknade tidigt idag för att bruncha med de koreanska utbytesstudenterna @ Waynes. Delicious! Idag hade de dessutom med sig två andra koreaner, Min-Jin och Pil-Joo, som läser ekonomi på SU. Tydligen så går de på Korea uni. som jag tänkte läsa på när jag åker till Korea så jag passade på att fråga de frågor jag hade. Hade inte många uttänkta men kommer säkert på mer senare! :)

Alla de var jättesnälla och berättade lite om Korea och vi satt och snackade om kulturen och lite om skolan and stuff like that. Var mucho trevligt och vi satt i timmar på caféet. Blev dessutom bjudna till middag at koreanernas dorm på onsdag. De skulle bjuda på 'budae jjigae' som är typ en stew med snabbnudlar och various things in it...haha! Vet inte riktigt. Här är en bild iallafall.


Looks good right? :D Längtar tills onsdag!

Efter brunchen så bjöd Jainie över mig och Min-Jin hem till henne där vi chitchattade lite och senare blev bjudna på middag, hoho!