torsdag 4 november 2010

My shiny silky hair...

Shululu! Idag är det kriminal-torsdag vilket innebär att jag bänkar mig framför TV:n flera timmar i sträck för att kolla på olika kriminalserier på femman som ex. Human Target, CSI, Criminal Minds and so on..hoho!

I måndags fick vi tillbaka vårt resultat till det muntliga förhöret och jag fick 46/50. Jag och Fjóla, som fick 47, var de som fick högst resultat. Jag är nöjd men lite besviken då jag satsat på att få 50 xD Har alldeles för höga krav på mig själv men jag kan inte hjälpa det då jag är sån perfektionist när det kommer till språk. Medel-betyg när det kommer till språk accepteras inte här!

Och på tal om ingenting så är det något med mitt hår som gör så att folk vill pilla på det hela tiden! Det är några tjejer i klassen som håller på med mitt hår, vilket jag inte mind då jag tycker det är skönt när dem håller på med. Typ flätar och grejer. Men det roliga var ju att min koreanska-lärare plötsligt var bakom mig och höll med min hästsvans. Typ drog och snurrade den, I was like: Wtf? xD

Men men, åter till TV:n igen! Vi höres!


Oyasumi~

Inga kommentarer: