söndag 31 oktober 2010

Smooth criminal...

Criminal, yep, that's me apparently! Blev haffad av polisen i fredags för att jag blev misstänkt för langning till minderåriga. Så dålig tajming och dålig dag helt enkelt! Först gick historia-tentan åt helvete, eller ja, svarade faktiskt på de flesta frågorna ändå och sen det här! Ville bara hem och sova då jag bara sovit i 3-4 h. Pallade verkligen inte med! So not my day! Så det började med att vi bestämde oss för att gå och köpa sprit till förfesten hemma hos mig. Ett misstag var att min kompis gav mig pengar i närheten av Systemet som dem började misstänka mig. (They were working undercover) För att göra historian kort så haffade de oss precis utanför och började förhöra oss en och en, but mostly me since i was the one who bought the liquor. Men ja, efter att de förhörde mig fick vi gå men de skulle höra av sig huruvida de skulle göra med mig, om jag skulle få en prick o registret och betala böter or something like that.

Blee, får hoppas att det går bra. Festen på Fried Rice var bra iallafall men vi fick typ köa 1 h eller mer och de flesta orkade inte köa så länge till så vi delade upp oss. De andra stack till ett biljardställe medans jag, Fjòla och Therése stannade kvar för att festa. Det var skitroligt när vi väl var därinne. Blev så full eftersom jag drack på tom mage medans jag var skittrött!


Ser helt drugged ut på bilden, haha! Men kvällen slutade bra iallafall :)

2 kommentarer:

Sophia sa...

So doang!!! Vad gör du??? Bus på hög nivå ja ;P Nä, men hoppas att du inte får någonting!!! Jobbigt värre!!!

Puss och kram,
Sophia

Jen sa...

I knooow! TT____TT blev fett skrämd, hoppas verkligen inte det blir så allvarligt. Typ att jag blir kallad till domstol eller ngt för att bli förhörd igen om de inte tror på min historia typ mwuuuu