fredag 15 oktober 2010

Första del-tentan avklarad!

Hello!

Nu är första del-tentan avklarad och det fick ganska bra om jag får säga så. Var nåt ord och så som jag inte kunde riktigt men jag hoppas ändå på ett A på delkursen. Har suttit och pluggat hela veckan och igår satt jag uppe till sent på natten och pluggade. Resulterade i att jag tänkte för mycket och inte kunde somna. Så praktiskt taget sov jag aldrig, haha! Sov sen en stund när jag kom hem förut istället. Så skönt!

Men nu när detta klart så oroar jag mig mest för historie-tentan som kommer om 2 veckor. Det är så sjukt mycket att plugga och jag blir galen bara när jag tänker på det! Så till helgen kommer det inte bli något roligt alls. Ska bara nöta in massa fakta om Korea-kriget, koreansk politik och ekonomi. Please shoot me someone!

Är supertöntig och har supertråkigt just nu och detta leder till att tar en massa bilder med webcamen. Löjligt I know xp Men här är ett av resultaten iallafall!

사랑해요

Saranghaeyo~ I love yoou! (So damn cheesy I know)


Hugs and kisses biatches!

Inga kommentarer: