onsdag 20 oktober 2010

Ångest ångest

Klockan är snart 8 och jag har fortfarande inte ätit än. Funderar på om jag borde laga mat, städa det jävla frikkin köket och sen sitta och njuta av min mat, ELLER om jag ska laga mat och äta först och sen städa. Men jag vet själv att jag inte kommer att orka göra något efter att ha ätit. Så lat är jag! xD

Men lika bra att få det gjort så jag slipper tänka på det. Idag är det väl bara att tömma soptunnarna och rengöra spisen och lite småsaker. På söndag är det storstäd med sopning, rengöring av spis, ugn och micro, tömma sopor, rengöra under sinken och hyllorna typ. What the fuck, palla liksom! ORKA!!!

Idag hade vi muntligt prov också som jag tyckte gick väldigt bra. Jag var partner med Fjóla och vi skötte oss sketbra! Kunde texterna utantill och agerade väldigt bra enligt fru Kang hihi.

Men men, måste nog gå och laga mat nu. Dör av hunger snart alltså!

Inga kommentarer: