fredag 1 oktober 2010

In Malmoe

So yes, nu är jag tillbaka i Malmö igen denna helgen. Denna gången för att min tredje farbror ska ha en celebration för att hans dotter Natalie fyllt en månad (moon yut eller vad man ska kalla det) så det ska tydligen bli värsta festen här med runt 90 pers. Ska bli roligt att få träffa en ny kusse :)

Alltså jag vet verkligen inte vad det är med mig och tid. Sån himla tidsoptimist är jag va! I can never seem to passa tiden. Som idag hade jag väärldens tur! Höll på att missa det här tåget till Malmö IGEN men som tur var den sen 2-3 min och jag hoppade på den precis när den tjutade och skulle stänga dörren. Jag praktiskt taget dog och and came back to life efter ett tag. Svettades som en gris efter att ha sprungit ihjäl mig med en CP tung packning. Nästa gång ska jag fan sitta på centralen en halvtimma tidigare tills tåget går.

1 kommentar:

Sophia T sa...

Haha...stackare ;) Men nu kan du vila ett bra tag på tåget :)

Massa kramar