tisdag 19 oktober 2010

Tvätt-dag

Blöö....väntar på att tvätten ska bli torr i torktumlaren så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska laga för mat till ikväll. En ren jävla process bara för att tänka ut vad man ska äta alltså. Why is it so damn hard? Orkar inte gå ut och köpa nåt heller eftersom det regnar. Får nog bli något enkelt som "wokade" grönsaker i ostronsås med kött i eller nåt. Hahaha, woka. Spisarna är så jävla slow här att den inte riktigt värmts upp än när jag satt på den i typ 20 min. Aldrig riktigt insett hur bra spisar vi har hemma egentligen.

Denna veckan är det jag som ska städa det jävla frikkin köket också. Blir illamående bara när jag tänker på det. Fyfan! I don't want tooooooo!! T___T Vill flytta härifrån till en egen etta med kök. My very very own kitchen. Men det känns lite onödigt med tanke på att jag tänkt göra ett utbytesår i Sydkorea nästa höst eller vår 2012. MEN, jag står inte ut här med att dela kök med andra!!! Indierna och bangladesherna är lite wierdo. Fattar knappt vad dem säger och det verkar lite som att blir dem lite offended när jag säger att jag inte fattar vad dem säger på engelska. Och sen är det en indier som typ försöker stöta på mig. Typ frågar om jag har kille och vad för kille jag letar efter, att han känner sig ensam och ser sina cigaretter som sin tjej och sånt. I'm like: Eeeeh...*walks away*

Aja, nu ska jag gå och hämta tvätten och sen laga mat höhö. C ya!

Inga kommentarer: