lördag 18 oktober 2008

Förkyld som attan men ändå väldigt glad!

Så jävla typiskt att jag skulle bli förkyld just denna helgen! Iiiiih, I haaate! + att mensen kom också. Usch, inte så lyckat när man ska ut och festa säger jag bara! Gick ut me en smula feber och snorig näsa, kanske inte var en så bra idé då jag blev rätt yr. Vet ej om det berodde på febern eller om det var för en viss person som jag träffade senare under kvällen :)

Hursomhelst så förfestade vi hemma hos Tommy först för att fira hans födelsedag! En rätt så mysig förfest med mat, goa människor, alkohol, som jag tyvärr inte kunde dricka något av *buhuu* och massa massa tårtor, bla, min cheesecake *som vanligt...i know*, Liyis morotstårta och en köpt tårta. Senare runt halv 11 så drog vi vidare till Valand för o festa vidare. Ringde resten av kineserna för att kolla vart de var någonstans men många var fortfarande hemma och tvekade på om dem skulle gå eller inte och några hade däckat. Blev lite besviken då jag hade sett framemot att få träffa dem men så dök de flesta upp ändå, höhö.

Resten av kvällen blev bara bättre men åt helvete med min förkylning! Förstörde ju fan allt...blee! Mina vänner klagade på att jag skulle ha kysst honom även om jag var förkyld. Men vafan, jag vill ju inte smitta ner killen liksom! Fast nu när jag tänker på det skulle jag förfan ha struntat i det och gjort det ändå. Förkylning överlever man ju. Som sagt, ibland tänker jag för mycket och så blir det inget gjort. Aja, får väl vänta tills nästa tillfälle då. Kanske blir om ytterligare 5 månader..hjälp!

Här är några bilder från gårdagen iallafall!


Caake!


Tommy n Liyi

Wendy och Xier shakar loss för fullt


Patrik, Kang och Evy


Me n Patrik

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ojoj! Jag är hel onykter just nu. men vi hörs. PUSSSS PÅ DIG!

Jen sa...

Hahahah! Fan va ful du e! xD
Ja antar att d va en lyckad natt eh? hihi

Puss honey!

Anonym sa...

Oj vad ful jag är som skriver att jag är onykter :S