onsdag 8 oktober 2008

Soon to be one of Monkis' crew?

Hell yes! Monki Kompassen ringde mig i fredags när jag höll på och jobba. Först visste jag inte vem det var som ringde eftersom det var ett nummer jag inte kände igen. Då jag svarade var det en tjej som snackade och jag hörde knappt ett ord hon sa då hon pratade så jäkla snabbt and i was like: whaaaaaat?!

Sen så pratade hon långsammare och sa då att hon ringde från Monki Kompassen och att de letade efter deltidsarbetare. De hade tydligen läst min ansökan och ville att jag skulle komma på intervju and i just stood there paralyzed and thought it was a joke or something. Men det var det inte! Jag skulle komma på intervju på måndag och eftersom jag var så rädd för att sabba det så försökte jag förbereda mig med vanliga intervjufrågor.

Så kom dagen då jag skulle bli intervjuad och jag var så nervös så att jag höll på att spy! Jag gick dit och frågade efter Sandra. Sen leddes jag in till lagret där det längst in fanns ett litet kontor. Så litet och trångt det var! Klaustrofobi vafan! Sen när jag skulle bli intervjuad var jag förvånansvärt lugn, kollade dem i ögonen då jag pratade och tog ett fast handslag med båda både när jag kom och skulle gå. Allt var över efter 10 min och de sa att jag skulle få svar denna helgen då de skulle ha intervjuer ända tills fredag. Sen fick jag då gå hem. Så snabbt, tänkte jag. Oh herregud de gillar mig inte! Antingen så orkade de inte mer med mig eller så hade de all information de behövde. Nu när jag tänker tillbaka så fanns det så mycket jag kunde ha sagt bättre och gjort annorlunda. Man får ju nästan ångest! Men ja, gjort är gjort. Finns inget man kan göra åt det nu. Nu kan jag bara vänta tills jag får beskedet denna helgen. Tror inte jag kommer att få det men jag kan hoppas. :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till Jennifer! =D Du kmr säkert att få jobbet.. tihii ^^

Anonym sa...

hör av dig när du fått besked :P