söndag 12 oktober 2008

Or not...

Nepp, det blev ingen anställning hos Monki ändå då! De ringde torsdag morgon, medans jag sov, och sa att de tyvärr inte kunde ge mig en plats då de anställde en mer "erfaren" person. My ass! Såg henne i butiken häromdagen och hon verkade lika osäker och freschelifresch som ett nyfött lamm. Äh, hänt är hänt, inget man kan göra åt! Får väl fortsätta mitt jobbsökande så jag kan sluta på sushi-grejen snart!

Laddade nyligen ner Anson Hus album och kom över låten 月光 (Moonlight) som är helt underbar! Hans röst är verkligen one of a kind och så vacker!

Anson Hu - Moonlight


Nepp, nu ska jag ut och titta på "Bram Stokers Dracula". Loove that movie! Har redan missat en hel timma tack vare päronen som ockuperar TV:n all day long!

お休みなさい evelibodiii!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi I listened to your uploaded music video for once. Hihi It was good =)
Du kommer säkert hitta annat jobb =)
pussss