torsdag 23 oktober 2008

Twilight on theaters!! *O*

Min dag var absolutely eventless och boring as hell tills jag kollade runt i imdb.com och såg att Twilight skulle ha biopremiär i Sverige den 21 november! I can't effing believe it! Sist jag kollade så skulle den ha biopremiär i U.S.A någonstans runt december och då skulle den inte ha premär här förrän runt mars någonstans, så sega som vi är. Men men, där fick jag mig en väldigt, väldigt glad surprise! Gosh, i'm sooo superexcited!! Verkligen längtar tills den kommer ut!

Till er som inte vet vad i helvete jag snackar om är det en bok som heter Twilight som har blivit film. The story is basically about a human girl and a male vampire who falls in love with eachother men möter motstånd n stuffs. En mucho bra bok måste jag säga!



Idag fyller Ivy Lovejuice 25 år också. Helt nojig är hon då hon antydde att igår var hennes sista dag av youth men jag har hört att man kan använda lovejuice som kräm, hun. Det funkar väldigt bra tydligen. Hahaha, får jag ta och prova nångång!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tävla om biljetter i min blogg !!