tisdag 31 augusti 2010

Okej, jag hatar fortfarande gemensamt kök!

I don't like! I just don't like it at all! Lagade lite enkel mat nyss. Makaroner med köttbullar och gräddsås. Rena processen, shit! Blev en massa springande fram o tillbaka från rummet till köket eftersom jag inte hade grejer i samma rum. Glömde en stekpanna, sprang tillbaka, sen så kom jag på att jag glömde vispen, sprang tillbaka o sen när jag var i köket igen så kom jag på att jag inte hade det där.....iiiiiiiieeeek!! I want my own kitchen/kitchenette or whatever and my stuff in the same room!

Sen har dem ett städschema också. USCH! Jag vill inte städa efter andras smuts! Jag har till och med mitt eget diskmedel, trasa och sån disksvamp. Bara tanken av att ta på den smutsiga trasan eller lilla svampen makes me iiieeek!! Jag inser hur löjlig jag egentligen låter but i can't help it!

Someone please cure me from this bakterieskräck!

2 kommentarer:

Sophia T sa...

Haha...so doang!!!! Jag LIIIIIIIDER verkligen med dig!!!! Stackars dig!!!! Jag har oxå bakterieskräck så jag skulle oxå gjort så som dig, usch...vad jobbigt!!! Solly, inga uppmuntrande ord här >.<
En BAMSEKRAM iaf

Jen sa...

Hihi kramen värmer! Jag sitter o fryser O_o Drar jättemkt från fönstret här.

Men det är ju superäckligt! Vem vet hur länge den trasan har legat där o vad dom använt den till o grejer. Å svamparna ser helt sletna ut. Köket ser ut som hemkunskapsköken som man hade i skolan fast...smutsigare typ. I don't wanna clean efter folk! Jag städar efter mig själv så ingen behöver städa efter mig haha xD