fredag 3 september 2010

How fuckin hard can it be??

Köket är det enda jag verkar snacka om men jag behöver verkligen venta ut my anger! Varför kan inte folk städa efter sig när dem är klara med vad dem har gjort?! Det kan inte vara så jävla svårt att torka av köksbänken när man använt den eller spisen om man spillt nåt! Hur fan kan folk vara så jävla skabbiga?!? Idag efter att jag hade diskat så skulle jag torka bort allt vatten från diskbänken och så skulle jag torka bort några fläckar från en mörk bänk. Så kollar jag trasan och så är den helt RÖD! WTF!! GROSS!! I think it was dried blood or something. SÅ ÄCKLIGT!! ÅÅH!!

Jag blir galen!! Sen får jag reda på att det finns ett städschema också. Att det är en person som ska städa en gång i veckan. Jag vill för fan inte städa efter andras grejer. Speciellt inte det där! Varför kan inte folk bara städa efter sig så behövs inga kitchen guards or whatever! Jag börjar seriöst gråta snart...

En rolig grej jag kan berätta är att jag var ute igår kväll med typ 30 andra asiater för att sjunga karaoke i en sushibar. Kände ingen där förutom 4-5 pers men jag hade otroligt kul med att lära känna folket. Lite skönt att träffa nytt folk ändå, annars ser man bara samma ansikten hela tiden hemma i Götet.

Nä, nu när jag har fått ut lite av min ilska så borde jag sticka och läsa lite korean politics...wish me luck!

1 kommentar:

Anonym sa...

Baby! Get over it! Va lika äcklig så mår du bättre! puss