tisdag 7 september 2010

ATCHOO!

Noo! Jag tror att börjar bli sjuk. Näsan rinner, halsen gör ont och jag fryser även när jag har mycket kläder på mig ute. I don't ork! Hoppas att jag hinner bli frisk innan bröllopet nästa vecka iallafall.

Och på tal om bröllop! Jag beställde en jättefin mörkblå klänning från Asos igår som jag tänkt att ha
och när jag skulle kolla på den idag igen så hade dem plötsligt sänkt priset på klänningen! Det visar sig att dem har 15% rea på ett visst utbud av klänningar och den var en av dem. Fatta hur suuuuur jag blev när jag såg det! Åh, blev så pissed off!!

Here it is iallafall


Beställde en 38:a, får verkligen hoppas att det passar vid boobsen nu. Orkar inte skicka tillbaka den haha.

1 kommentar:

Sophia sa...

Nice!!! Blir nog en hotty på bröllopet ;)

Krya på dig!!! Vistas lite mer i köket så kanske immunförsvaret stärks xD

Massa kramar