söndag 26 september 2010

Copy & Paste

Sitter och lyssnar på BoA's nya låt medans jag sitter och gör ingenting typ. Måste typ duscha och sova snart. Har en lång dag framför mig imorgon! Skolan från 13 till 17 och sen vidare till koreanska ambassaden för Korea-dagen eller nåt sånt från 18 till 21. Vet inte vad man ska göra där faktiskt men man skulle tydligen vara lite "finare" klädd och så kommer det serveras mat där också! Nom nom! Hoppas det blir koreansk mat haha! Vet dock inte vad jag ska ha på mig. A hoodie går ju inte liksom. Kjol or something? Tydligen så får det inte vara urringat cuz it's taboo xD

Men men, ska se vad jag hittar i garderoben som är passande nog. Mer kommer ska sticka och sova snart höhö. Meanwhile, här kommer låten jag lyssnar på!

BoA - Copy & Paste

Inga kommentarer: