onsdag 22 september 2010

Back to the 90's

Har fastnat i 90-talet och sitter och lyssnar på massa låtar Spice Girls, Backstreet Boys, Blackstreet låtar typ Wannabe, All i have to give n stuffs. De är så bra! Kan sitta och lyssna på låtarna i evigheter. Classic! :)

Idag gick jag runt i stan med Ying eftersom hon ville hitta lite växter till sin lägenhet. Jag som inte hade tänkt göra eller köpa något i stan blev övertalad till att klippa mig. Totalt oväntat och spontant gick vi då till en bekant till henne som hette Jessica och så klippte jag mig där. Så nu har jag toppat mig och klippt en kort lugg som slutar vid ögonbrynen. Ser ut som en liten chinese doll haha!

Så i helgen var det ju min farbrors bröllop och det var ganska stressigt men samtidigt väldigt roligt! Vaknade redan runt 6-tiden för att fixa mammas hår och make-up eftersom hon skulle följa med farbror Johnny för o hämta bruden runt 8 redan. Så efter att ha sovit i 4 h bara så var jag tvungen att vakna. Hjälpte henne locka håret, sminka sig och sätta på lösögonfransar. Blev väldigt bra om jag får säga så, haha! Sen var jag tvungen och fixa alla mina fastrars hår och makeup också. Så frikkin jobbigt! Min ena faster och farbror stack och jobbade en liten stund efter te-ceremonin och kom hem runt halv 3.

Fattar verkligen inte varför dem sticker och jobbar. Jag menar, en dag kan dem väl ändå ta ledigt. Han gifter sig ju bara en gång. Men så kom dem hem runt halv 3 iallafall och jag var tvungen att hjälpa henne med när jag egentligen var tvungen att sticka tidigare för att servera champagne och sånt efter vigseln. Så jag blev klar med henne men jag vet inte vad som hände för alla värsta segade sig och grejer och det slutade med att vi alla missade hela vigseln! Fy faaan vad frikkin sur jag blev alltså! Typ ruined my mood som bara den! Blev bättre under kvällen i guess. Gick runt o serverade vin och hjälpte till med diverse grejer och senare på kvällen blev det lite dansande också. Ett riktigt fint bröllop blev det ändå :)


1 kommentar:

Sophia T sa...

No one else comes close to you
No one else makes me feel the way you do...

Smäääälte när de spelade den på deras konsert i Köpenhamn för "hundra" år sen xD