tisdag 2 september 2008

Bye Bye Tingeling!

I fredags hade vi då avskedsfest för vår lilla Tingeling som åker till Brighton i 5 freakin månader för att plugga! Åkte iväg i söndags. Bara lämnar oss sådär va! Haha nee men hon kommer få det jävligt bra där iallafall + att vi kommer och hälsar på runt jul såklart! Så så lätt slipper hon inte undan oss haha :) Festen ägde rum hemma hos kära Tuni och som vanligt var det många kineser samlade haha! Xiers kille Michel var på besök också från Frankrike, really nice guy med rolig engelska ^^

Det blev hembakad pizza till middag. Yummy! :)
Här står Leti och Xier (eller är det Wendy? xD) och knådar för fullt!


Jag goofar runt med min kamera som vanligt. Här me Liyi ^^

Anny-panny!


Tingeliiing!


Xier and Michel :)



Triss i svarta bågar haha!


Min misslyckade strawberrycheesecake som hade geléklumpar i tack vare gelébladen haha. Fast den va rätt god ändå :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi =)
jag har det rätt så bra i brighton. går lite upp och ner. tycker kursen är svår. :( sämst i klassen är jag juu säkert. Men din cheesecake var gooodast. Hahah förutom geleklumparna. men vadå misslyckas. SLUTA! I loved it. Vad har du för dig nu då? skriv fler blogginlägg. Jag ahr ingen internet hemma så jag har inte kunant blogga något alls :(