onsdag 24 september 2008

M vol. 4 - Mrizing

I'm so sad. So so sad...! Dong Bang Shin Gi's release har skjutits upp 2 dagar. Den skulle komma ut imorgon egentligen och istället för att hoppa och tjuta av glädje som jag skulle ha gjort imorgon måste jag nu sitta vänta i 2 freaking dagar till. Nooooo!! Please shoot me!!
Fast å andra sidan släppte ju M (Min Woo from Shinhwa) sitt fjärde album idag, så jag hann inte bli så ledsen ändå, höhö. z-degrees.net har varit nere på sistone pga av tekniska problem så det var lite svårt att hitta albumet då jag alltid brukar hitta dem senaste releasen där but i managed to find it anyway so here it is!


Kom ihåg att köpa din kopia av albumet om du gillar den!

01 . I’m Here
02 . 남자를 믿지마-Feat. BigTone
03 . I “M” U-Feat. MightyMouth
04 . 용서해
05 . Hot!-Feat. 손담비
06 . 멋진 인생
07 . 가면 무도회-Feat. Big Tone
08 . 윙크 쇼
09 . Honey 꼬시기-Feat. 유빈(Wonder Girls)
10 . Sad Song
11 . 반한 Girl
12 . 나의 여백(M’s Epilogue)

Download:
Håller på och lyssnar igenom albumet nu och jag måste säga att den är så...typisk Minwoo. Om man har lyssnat på hans tidigare album så vet man att de mest består av upbeat...iga (kan man ens säga så?! HAHA) R&B, pop-låtar och ballader. Själv är jag nog mer för hans ballader än de snabba låtarna. Visserligen gillar jag de andra låtarna också som är väldigt upbeatiga som man kan dansa till men man tröttnar väldigt fort på dem. Däremot älskar jag alltid hans R&B-ballader som man kan lyssna till närsomhelst. Väldigt sköna beater! Rekommenderar alla hans ballader, speciellt 'Just One Night' från hans första album.
Av hela det här albumet så fastnade jag nog bara för en enda låt och det är 'Sad Song' som är, surprise, en av de få balladerna i albumet och track 2 'Don't Trust Men' är också bra. Hans andra låtar är sisådär.

Här är musikvideon till 'Don't Trust Men' från hans nya album

M - Don't Trust Men


Det här var då allt för idag och jag måste gå och lägga mig tidigt! Typ nu. Ska övningsköra imorgon kl. 9.30. Palla!

Nattinatt folks!

Inga kommentarer: