onsdag 17 september 2008

Körkort snart för min del?

Japp, det är bokat nu och min första lektion börjar imorgon redan! I'm a little bit nervous yet excited! I mean, it's my first time behind the wheel! *bubblar i magen höhö*
Hade problem med att hitta mitt körkortstillstånd först eftersom jag inte kommer ihåg vart jag hade lagt den. Vände praktiskt taget upp och ner på hela huset! Men som tur var hittade jag den bland alla gamla räkningar i vardagsrummet, gissa om jag blev lättad!

Var och kollade på Wall.E med Yan, Anny, Heng pch Martin idag. Typ årets charmigaste film eller vadå? Rekommenderar verkligen folk att gå och se på den! Även om det var en tecknad film så hade den ett viktigt budskap om miljöförstöring, som sker i dagens samhälle. Så gå och kolla på den!

Idag är det exakt en vecka tills Dong Bang Shin Gi's fjärde koreanska album kommer ut och jag längtar längtar längtar verkligen som den! Var längesen jag hörde något från mina älsklingar som bara har hållt till i Japan på sistone. Nu är det på tiden att dem kommer tillbaka till Korea! Den 24 september kommer albumet att släppas och jag räknar verkligen dagarna, nej, timmarna och sekunderna tills den släpps!

Meanwhile får ni lyssna på min favoritlåt från deras tredje album.

Dong Bang Shin Gi - Hey Girl!


Länk för att ladda ner mp3:n:
http://www.megaupload.com/?d=MI3I33P7


Peace out!

Inga kommentarer: