onsdag 27 januari 2010

My way to beach 2010 - day 2

Idag blir det nog bara ett kort inlägg eftersom jag känner mig dödstrött just nu och ska gå och lägga mig snart. Kan ni tänka er mig, gå och lägga mig tidigt? Didn't think so. But it's true! Har inte tänkt på vad jag ska ha med mig för lunch imorgon heller. Too lazy to even think xD Kommer nog bli tacosallad igen eftersom jag har en öppnad gräddfil i mitt kylskåp som står och väntar på att jag ska käka upp den. Är rädd att den kommer att surna om jag inte gör det. Jaja, det får bli det. Punkt slut.

Blev tyvärr inga nya rätter idag utan jag tog gårdagens middagsrester till lunch och ägghack till frukost igen eftersom det var så gott igår, haha! Fast denna gången blandade jag det med lite dijon-senap också. Yum yum! Till middag hade jag däremot stekt kycklingfilé med blomkålsmos och lite kokta grönsaker till. Mosen blev rätt god men en aning saltig. Åt upp den ändå, höhö.

När jag var på väg till jobbet imorse så blåste det som f*n och snöade samtidigt. Worst weather ever! Halkigt var det också! Jag var precis utanför restaurangen och skulle precis svänga runt ett hörn när jag plötsligt gled som Bambi på hal is, ramlade och hamnade på alla fyra! Igen! Men som tur så såg ingen förutom chefen det denna gången. För er som inte vet har jag ramlat så en gång tidigare och då var det mer offentligt. Nämligen vid Nordstan's entré! Kan det bli mer pinsamt liksom?! Trodde seriöst jag skulle sjunka genom jorden eller något. Aja, jag hoppas att vädret är bättre borta i Paris, NY eller UK iallafall.

Innan jag går och lägger mig så ska ni självklart få en låt. Dagens låt blir...*drumrolls* DBSK NYA JAPANSKA SINGEL!!! MWOHOHOHO! *dies of happiness while dancing the hula dance*
Denna gången har de verkligen gjort bra ifrån sig! I'm so proud of them! Mina bebes blir bara bättre och snyggare för varje år... *suck* Iallafall, nog med tjat. Here it is ladies and gents! *Måste avsluta nu, Evy börjar bli lite otålig...*


Night!

3 kommentarer:

Anonym sa...

T: Keep up the good work babe! hahah och ramla igen?! Cant believe i missed that AGAIN!!!

Anonym sa...

X: hahaha jennifer, ramla igen. men tur att d va ingen som såg då. Vädret är sååå mycket bättre här, hehe. Det snöar ej, regnade idag bara, men d överlever jag med. Trots att jag inte lyssnar på låtarna, så tkr jag att det är grymt att du lägger upp en varje dag. En dag kanske jag lyssnar, haha.

Jen sa...

Ingen vacker syn :( alls! Chefen ba: aa men det var tur att det var du som ramlade o inte nån kund. I was like, tack för den... T_T

hahah men det är ju inte din typ av musik heller, xiör xD just me and the korean boyband spazz haha