söndag 31 januari 2010

My way to beach 2010 - day 5

Fääään! Jag är sen med mitt inlägg igen! 8 frikkin minuter! Satt och kollade på 2012 med päronen förut and i totally forgot about time. Den var faktiskt väldigt bra tyckte jag. Made me think about om det någonsin kommer att hända vår värld. I mean, the Earth isn't feeling well now either and mother nature maybe decides to 'restart' the Earth or something. Jag ska nog bli mer miljövänlig från och med idag! O.O

Idag syndade jag lite och sov till kl 12, hihi! Va riktigt skönt efter alla tidiga morgnar. På dagens agenda var det absolut ingenting, vilket kan vara väldigt härligt ibland. Bara ligga och sova till sen eftermiddag, vakna och bara slappa och göra ingenting ^^ Håller ni inte med?

Dagens meny var inget speciellt, åt gårdagens lasagne till lunch och en vegetarisk currygryta till middag sen. Blev väldigt sugen på godis for a while men tuggade i mig nötter och lite mörk choklad istället. Att jag ens kan motstå alltså, nääästan lite stolt över mig själv ju, haha!

Låten som jag ska presentera idag är Girls Generations nya låt, 'Oh!'. Jag är inte speciellt förtjust i asiatiska tjejband som alltid ska vara alla cutesy and innocent looking samtidigt som de ska spela lite sexiga. Sen att de sjunger sugar-pop gör ju inte saken bättre heller. Men vissa är helt okej. Brown Eyed Girls är mitt favoritband just nu. Girls Genereation med den här låten är helt okej men jag gillar 'Gee' och 'Tell me your wish' bäst. Men, här är 'Oh!' iallafall!

SNSD -Oh!


Aja, nu ska jag sova det gott folk! Nattinaaatt!

4 kommentarer:

Eugenia sa...

Åhh, gött att man får äta mörk choklad iaf haha! :D Vi ska äta congee med såna 'jao djaa guai' imorn du vet... So not GI =P

Jen sa...

åååh! Me want too! Min morsa kommer säkert göra kyckling-congee imon. Kommer ju dreggla ihjäl mig! Typ dö av dehydration haha!

Anonym sa...

X: har du en exakt tid då du måste blogga? haha.

Jen sa...

Hahaha nee men det var ju över kl 12 så det blir ju en ny dag då xD