torsdag 28 januari 2010

My way to beach 2010 - day 3

Finally har jag dragged my ass till gymmet! Var där med kinesen min (Anny) och drog några varv på löpbandet, lite rodd och situps. Kom hem för ett tag sen och nu bänkar jag mig framför tv:n med päronen och har en liten kriminalserie-maraton. Först ut var CSI Miami sen Fringe, därefter CSI Las Vegas och sen kl 01 kommer Criminal Minds. Vill så gärna se den men jag måste sova som sagt :( Ville bara göra en quick liten update innan jag går och lägger mig!

Dagens meny bestod då av:

Frukost

Äggröra med bacon

Lunch

Tacosallad

Middag

Kom hem rätt sent och var vrålhungrig så jag orkade inte laga nåt utan det blev bara strimlad fläskfilé med sidesalad till. Vilket var rätt gott ändå :)

Låten idag blir en gammal goding från Soulman & Minos. Riktigt skön beat och verkligen chill. Really really like it! So here it comes!

Soulman & Minos - When I Feel

Bonne nuit peeps!

4 kommentarer:

Anonym sa...

X: Tyska vill ja se lite, jennifer som inte utnyttjar den, damn u.

Anonym sa...

T: hahha vadå tyska vill jag se xier? EHM FAN VAD BRA ATT NI GÅR TILL GYMMET! VERSALER på det!
Håll det regelbundet bara så får ni kropparna ni vill ha! :D

Eugenia sa...

Jeeeennniii, när kommer dagens inlägg? I have nothing to read haha :(

Jen sa...

Men xiöör, ja hade ju lite tyska på förra inlägget xD fast det var ifs också bara god natt hahah

eu: snart snart! :D