söndag 24 januari 2010

Nytt inlägg...

...efter 1 år! Haha! Efter massa tjat *hostEukänndigträffadhost* och dagar av lathet så bestämde jag mig för att börja blogga igen. Varför undrar ni? Jo, det är så att Xier har åkt till Paris för att plugga i 8 månader, Wendy i NYC cuz of the dance o Tingeling prövar lyckan i Brighton, UK medans hon läser ma C på distans.

Och för att uppdatera dem om livet här i Sverige så tänkte jag att jag lika gärna kunde börja blogga igen, dels för deras skull och dels för min egen för att jag tycker att det är roligt att kolla tillbaka på vad som hänt. Dessutom så ska jag och mamma börja med GI-dieten för o shapa upp oss till beach 2010, haha xD, och till min farbror Johnny och hans Loan's bröllop som äger rum den 18 sep i år, så jag ska använda bloggen som en sorts mat-dagbok också.

Så idag (eller kanske imorgon, för att vi inte riktigt har hunnit köpa ingredienser än) är det min sista syndar-dag. Wish me luck people! Aza aza hwaiting! *cuz god knows that i'm going to need that...*

Som vanligt, kommer jag att förse er med bad-ass asian music och idag är inget undantag! Min senaste obsession är 4Men med låten 'Everything'. Jag kan inte beskriva den med något annat än perfection :)


Lyrics:

something that i want to give to myself
jeongmallo sarangiramyeon
something that i want to give to myself
gadeuk geudaeppunijyo

you`re everything everything
gaseum gipeungose maechil hanmadi
everything everything

don`t say goodbye
don`t say goodbye
don`t say goodbye

something that i want to give to myself
jeongmallo sarangiramyeon
something that i want to give to myself
gadeuk geudaeppunijyo

you`re everything everything
gaseum gipeungose maechil hanmadi
everything everything

jeongmal sarangiramyeon oh i know
gadeuk geudaeppunijyo

you`re everything everything
gaseum gipeungose maechil hanmadi
everything everything

Credits for the lyrics: romanization.wordpress.com

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha prövar lyckan, som om jag ska leta efter potential future husband!

Anonym sa...

vaaaa kul att lasa. Du maste verkligen uppdatera oss om Sverige! / x