lördag 30 januari 2010

My way to beach 2010 - day 4

Dagens inlägg kom lite sent due to att jag var och bowlade på Strike med min bror och några av hans kompisar (Xier, din bror var också där ^^). För att göra spelen lite roligare så slog de vad om att de som förlorade skulle bjuda dem andra på drinkar and stuffs. Alla var helt taggade och det roligt, cuz we won ;D De köpte en massa Xider och ölar och jag liksom bara satt och stirrade och dregglade medans de drack, för jag ju inte dricka någon alkohol alls. Particularly alkoläsk eftersom det innehåller skitmycket socker. Så jag bara satt där, ensam i mitt hörn och knaprade på rostade cashewnötter och pistagenötter och drack mitt vatten...haha! Men ne, jag har lärt mig motstå lite frestelser nu iallafall. Som i vanliga fall brukar jag alltid sno lite california-rolls rester som finns i restaurangen för att dem är så otroligt goda. Men nu kan jag bara gå förbi dem! Höhö!

Orkar tyvärr inte skriva mer då jag ska sova snart, syndar lite idag med sömnen. *ssch* Skippar nog frukosten imorgon för en liten sovmorgon som jag faktiskt tycker att jag är lite värd :) Innan jag gör det blir det lite dagens meny som då bestod av:

Frukost

Omelett toppat med rökt skinka, ruccola och lite parmesan

Lunch

Tonfisksallad med keso

Middag

GI-lasagne med zucchini och mozzarella *ser nog inge vidare ut men den är sååååå god!*
Kommer nog aldrig äta riktig lasagne mer efter den här, haha!


Det var nog allt för mig idag ladies and gents men istället för en låt idag så tänker jag visa er en mycket glädjande artikel *at least for me...hihi*


"Den senaste insiderinformationen från succéserien ”True Blood” kom fram i helgen under SAG Awards när E Online intervjuade några utav skådespelarna i serien på röda mattan.

— En hel del personer kommer att klä av sig naken i den nya säsongen, säger Todd Lowe som spelar Terry Bellefleur i serien.

Och Carrie Preston som spelar Arlene Fowler avslöjar att det faktiskt är den svenske hunken Alexander Skarsgård som har de flesta nakenscenerna.

— Alex är inte blyg alls när det handlar om att vara naken, säger hon.

Nelsan Ellis, som spelar Lafayette avslöjar att det är en hel del heta nya killar och tjejer som kommer att medverka i den nya säsongen och menar då att det inte är så konstigt att kläderna åker av."

AV JONNA STÅHL/STARLOUNGE
FOTO STELLA PICTURES

source: msn.se

Mwaaahahah! Looove! Iallafall, nog spazzat. Ska lämna er ifred med allt Skarsgård-snack nu. Ska drömma om hans heta kropp ikväll, haha!

Bonne nuiiit tout le monde!

love/J

3 kommentarer:

Eugenia sa...

Du är duktig som kan motstå frestelserna! ^^ Jag skulle ätit upp allt onyttigt som kom i min väg =P

Hahaha en naken Alexander! De scenerna lär du ju titta på om och om igen... forever and ever...;)

Jen sa...

Hahaha you know it ;D Hade en riktigt smaskig dröm om honom igår, men mer får du inte veta tyvärr...hihi ^^

Anonym sa...

E: hahaha vilken artikel. Du borde lägga upp ingredienserna för lasagnen!