lördag 27 februari 2010

Come back Park Jaebum!

Nervous nervous! That's all i'm feeling right now. Idag så hålls en konferens/fan-meeting med 2PM och deras fans angående all problem kring Jaebum, om att JYPE (företaget som de är i) skulle låta honom göra en comeback i februari men senare skrev på deras hemsida att de hade avslutat hans kontrakt (mitt hjärta practically stopped when i found out!) eftersom han hade begått ett större misstag än det som hade hänt på hans Myspace.

*För att göra en lång historia kort så hade han skrivit att Korea var gay och att han hatade att vara här osv i början av sina trainee-years, vilket var för typ 4-5 år sen. Inget konstigt med det egentligen med tanke på att han hade flyttat från sitt hemland USA för att träna i Korea, utan att kunna språket, utan att ha några vänner eller sin familj här. Jag skulle fan också blivit galen! Men sen så började han vänja sig och lära sig språket och skaffa vänner och så började han trivas. Fast några anti-fans var ju såklart tvungna att dig up the past och the korean netizens blev helt hysteriska och begärde att han skulle lämna 2PM och Korea, even after a much sincere apology. Men han återvände till USA och alla har tålmodigt väntat på hans comeback, including me höhö.

Så denna konferensen ska hållas för att ge oss fans frågor om vad som har hänt osv. Jag är så himla nervös för svaren och önskar verkligen att de låter honom komma tillbaka för 2PM utan Jay är inte fullständig! Om de inte gör det kommer jag stycka hela JYPE i bitar! Verkligen deras loss om de inte tar tillbaka honom! Okej, nu har jag flippat klart haha!

Ska visa er ett klipp där de sjunger Keyshia Cole's "Love". Så himla bra! Smälter varje gång jag hör den.


My baby starts to sing at 0:55 :)

----

Okej, nog om 2PM Jag tror ni har börjat tröttna på all mitt 2PM talk nu va xD
Iallafall, en annan BIG nyhet är att jag har skaffat en iPhone! :O Yes yes, dock med Telia så förlåt mina Comviq-vänner, jag återvänder om 2 år haha.

Det var nog prat för idag så ja avslutar med lite bilder på Jay, mwahahaha! *den sista färgglada bilden är för övrigt min bakgrundsbild i iPhonen *drools*


Puss på er! love/J

1 kommentar:

Anonym sa...

X: Videon är ju raderad. haha de gillar honom inte. Din prutt skaffat en iphone o grejer, avundsjuk nu.