torsdag 11 februari 2010

My way to beach 2010 - day 17

Sitter här, nyduschad och försöker blogga men jag dras till mina True Blood-böcker hela tiden! Är på den tredje delen och kan inte lägga ifrån mig the damn book. Längtar längtar längtar verkligen tills den tredje säsongen kommer ut på TV så att jag kan kolla. Vill dreggla över en naken Skarsgård, så himla snygg är han ju i serien! *dies*

Var och tränade lite idag också faktiskt. Körde lite crosstrainer på 40 min och 20 min rodd. Tänkte banga träningen idag, så lat som jag är men gick ändå ^^^Mitt kort går ju ändå ut snart liksom så måste passa på att gå och träna.

Nej gud, jag håller på och somnar snart så jag tror jag avslutar här gals! Dagens låt får bli från ett japanskt pojkband w-inds. med låten New World. En låt med riktigt bra beats och lite club-känsla över den :) Listen and enjoy~

w-inds. - New World

Nattinaatt <3 love/J

3 kommentarer:

Anonym sa...

t: Duktig du är! Jag är imponerad tjejen! Man ska vara så lite lat som möjligt!

Anonym sa...

X: Du bloggar alltid när du är sömnig! hahah

Jen sa...

Hahahah i know! En hemskt dålig vana. Orkar inte skriva klart allt då så det blir typ halvdant xD