onsdag 10 februari 2010

My way to beach 2010 - day 15 and 16

Igår, så blev det alltför sent för att blogga och var så trött att ja nästan däckade. Så därför tar jag gårdagens inlägg idag också :)

Så alltså dag 15. Eugenia och Evy var hemma hos mig och käkade middag. Vi lagade GI-lasagne och som vanligt var den mucho god except att den blir så himla vattnig av zucchinisen! Stör mig grymt mycket och vet inte hur jag ska lösa det. Någon som har en idé? But despite the watery lasagna så hade vi en mycket trevlig kväll :) Läste igenom massa gamla multi-konversationer som vi brukade ha med de andra kineserna och guud vad sjuka och snuskiga folk var på den tiden, haha! Som tur så har man ju växt ifrån det va.

Iallafall, här kommer lite bilder från the past days som jag lovade

Evy's fest
Me and Yuyu

Lilla Evy, som är helt clueless på att det hennes egen surprise-fest hon ska gå på hihi

Surprise!

The caaake! Som jag inte ens fick äta av :(

Och så kommer några bilder på my past meals haha!

Räk- och chiligryta med broccoli vid sidan om. Hade det till middag i måndags och lunch till tisdagen. Väldigt gott faktiskt :D

Stekt ägg med bacon till frukost

------------------------

Dag 16, idag då alltså. Ja, det var inget speciellt som hände idag. Bara jobbat och kommit hem direkt efter. Gjorde en väldigt delicious stekt sesampanerad lax med vitlökssås och sallad. Yum yum! Med lite citron ovanpå laxen blir det ännu godare!


Morsan gjorde en massa "niin gou" igår också och såhär blev slutresultatet:


Nepp, nu är det off to bed for me! Innan det så ska ni såklart få en låt. Dagens blir nog...2PM's nya låt till en SPRIS (korean sportsbrand?) reklam. Ser lite dorky ut med alla aerobics-moves men låten kan jag garantera er, är bra! :D Enjoy!

2PM - Crazy4s

Nattinaatt! love/J

2 kommentarer:

Eugenia sa...

Lasagnen var verkligen supergod! Ska göra den på fredag... tror jag får lägga zucchinin (hur stavas det? haha) på tork dagen innan eller nåt =P

Va söta de där liin gou-hjärtana blev haha! =)

Anonym sa...

X: snyggingar!