onsdag 3 februari 2010

My way to beach 2010 - day 9

Seg. Så himla seg känner jag mig just nu. Orkar inte ens blogga klart det jag vill så sagt idag. Men det får bli ett väldigt kort inlägg ändå, haha! Har bara jobbat idag, stack till gymmet och körde på crosstrainern igen fast denna gången på 1 h. Brände sammanlagt 600 kalorier. Det ni! ;) Men iallafall, jag tror att jag tar och avslutar här innan jag somnar medans jag sitter upp.

En dagens låt ska ni få ändå när jag fortfarande är vid medvetande. Idag ska jag presentera en japansk artist. Eller hon är egentligen inte japansk utan koreansk som debuterar i Japan. Iconiq är hennes stage name, även känd som Ayumi Lee, f.d Sugar-medlem. Jag brukade inte gilla henne men efter jag har hört hennes nya japanska låtar tycker jag att hon är helt okej! Cool even! ^^

Här är den iaf! Enjoy!

Iconiq - Change Myself

Now i'll bid you all farewell, innan jag somnar! Nattinaaatt! love/J

Inga kommentarer: