tisdag 2 februari 2010

My way to beach 2010 - day 8

Idag så börjar ju en ny vecka som ni som sagt vet och jag kommer att kämpa hårdare än förra veckan för att lyckas. Var och fikade i Condeco med Evy en liten stund idag och det var nästan så att jag gav in för deras blåbärspaj. Deras underbara, goda, himmelska blåbärspaj! Bara ett litet tiny bett hade made me satisfied! Men nä, jag avstod. Ville inte förstöra hela veckans arbete bara för en ynka pajbit. Är nog ingen bra idé att gå och fika när man går på en diet, märkte jag nu haha. Satt där och drack mitt Raspberry Roses Green Tea med en klick honung, som också för övrigt är jättegod, och mumsade på lite mörk choklad. Tänkte att jag skulle dra till gymmet imorgon *gasp!* och köra lite på crosstrainern igen. Hoppas det går något bra program på TV så jag orkar också, haha!

Dagens meny bestod bara av massa leftovers eftersom jag inte orkade laga mat alls. Keso med rökt skinka till frukost, leftover biff stroganoff till lunch och det som fanns på matbordet idag vilket var bl.a. stekt torsk, blandsallad och omelett med någon sorts kinesisk skinka. Hoppas att jag fick äta det där nu bara. Annars har jag syndat. Är ett rent helvete att äta just nu också eftersom jag har bränt mig på tungspetsen och längst upp i gommen OCH fått en frikkin blåsa under överläppen. ONT!

Jag ska iallafall sticka och sova nu så jag får min beautysleep! Låten idag blir...en gamling från Shinhwa med Deep Sorrow! En av mina early favorites and still is! Shinhwa är den första boyband som jag fell in love with. It was love at first sight! *sigh* och detta var runt...2001-2002 som jag då började intressera mig för KPOP. This song was a favorite then and it still is! Enjoy!

Shinhwa - Deep Sorrow

Nattinatt my lovely friends! love/J

1 kommentar:

Anonym sa...

X braaa jennifer, gå till gymmet!