lördag 20 februari 2010

Stopp

Mitt nya liv går inge vidare nu säger jag bara. Hur kommer det sig att man blir latare när man har tid och flitigare när man inte har tid? Under de veckorna jag hade ledigt orkade jag verkligen inte vara Fröken Duktig och komma upp och fixa frukost, lunch och middag när jag hade all tid i världen, medans när jag annars inte har tid att göra det så gör jag det. Ni ba: eeeh..javisst...
Haha xD Men nä, jag ska fortsätta nästa vecka :)

Har suttit barnvakt till Joline och Bryan idag. Två ungar som verkligen vet hur de ska roa sig själva. Jag behövde faktiskt inte göra något speciellt förutom att göra mat till dem och se till de inte stökar omkring. Resten fixar de själva, haha! Vi kollade på "Det levande slottet" tillsammans but that's really all we did together. En mycket bra film btw, recommended! :D

Min moster frågade om jag ville hänga med till Halmstad idag så det blir nog det :) Måste sticka nu då de ska åka nu. En mer fullständig uppdatering kommer senare mwohoho. Kisses!

Inga kommentarer: