tisdag 9 februari 2010

My way to beach 2010 - day 14

En stygg flicka. That's what i am. Skolkade från jobbet idag eftersom jag var så jäkla trött! Gick och la mig waay försent och klarade inte att gå upp nästa morgon. får se till att skärpa mig innan jag faller tillbaka till de gamla vanorna och det vill vi ju inte! Fast jag håller redan på nu när ja skriver det här inlägget. Borde gått och lagt mig för en en timma sen. Istället håller jag på att stryka mina nytvättade lakan som doftar appleflowers. Luktar så gott!

Idag är det slutet på min andra vecka och jag kan bara säga att denna veckan har jag varit...mer flitig när det kommer till gymmet. Men sen när jag kommer hem är jag för lat för att laga mat så jag har ätit det min familj ätit except kolhydrater. Ska skärpa mig på den fronten från och med imorgon då det är en ny vecka.

Idag blev det leftover-lasagne till lunch och räk och chiligryta med broccoli till for middag. Det var faktiskt väldigt gott, kan tyvärr inte lägga upp bilder nu då jag inte hittar min dumma sladd till kameran. Men det får ni imorgon istället :)

Nu måste jag se till att sova så jag orkar vakna imorgon också. Dagens låt får bli en låt från en japansk artist som heter Meisa Kuroki med låten 'Are ya ready'. Väldigt catchy faktiskt, väldigt upbeat and dance-able haha!

Meisa Kuroki - Are Ya Ready?

Oyasumiii minasan! love /J

2 kommentarer:

Anonym sa...

X: Tycker inte hon Meisa Kuroki ser hel japansk ut. Men snygg video tycker jag. Jämfört deras musik med kinesisk pop, jaa d är nog framsteg. I o för sig har jag inte sett kinesiskt pop men då menar jag inte HK.

Jen sa...

Hahahah kinesisk pop e nog inget att mention xD tycker inte kinesisk musik catchar up till koreanskt och japanskt. Meisa Kuroki är inte hel heller. Typ en fjärdedel amerikan e hon xD