torsdag 4 februari 2010

My way to beach 2010 - day 10

Redan dag 10, shit! Idag blir det ett till kort inlägg eftersom jag har haft kriminalserie-maraton med päronen igen. Ska sova snart :)

Kom en timma sent till jobbet idag bara för ett jäkla trafikstopp i Angered C idag. En spårvagn hade spårat ur och det kom inga spårvagnar till Angered. Där fick man ta ersättningsbussar istället som kom men när den väl ska åka, va händer då? Jo, den fastnar i snön! Där står man med en klunga blattar och väntar på att nästa ersättningsbuss ska komma istället. Unfortunaly var jag seg med att rusa till bussen när den kom, så folk värsta krigade för att få en plats. Jag fick tyvärr ingen plats utan fick stå där och vänta i jävla 20 min innan nästa buss kom. Sen tog det liksom 30 min att åka till Gamlestadstorget bara och där fick man också vänta runt en halvtimma tills en buss kom. Så sammanlagt tog det nästan 2½ h att åka till jobbet idag. Man måste bara älska Västtrafik va! Som tur så hade jag Stephanie och annan en kille som hette Thi som sällskap, haha!

Efter jobbet sen så tog jag en snabb fika med Martin och Anny. Shit, det var 1½ år sen sen jag träffade honom men ändå kändes det som igår när vi träffades förut. Nästan så att man kände att man gick i gymnasiet igen, hihi. Det var riktigt trevligt och sitta och prata om ol' memories :)

Näpp, nu ska jag nanna! Dagens låt blir från den koreanska artisten J. I like her very much! Den här låten är från hennes senaste single och är en lite chill R&B låt featuring Eun Ji Won. Enjoy!

J - No.5 feat. Eun Ji Won

Night! love/J

2 kommentarer:

Anonym sa...

X: I know, när västtrafik krånglar så har man lust att slå ihjäl dem!

Jen sa...

Dom krånglar ju inte lite heller! Har aldrig gillat västtrafik.