söndag 7 februari 2010

My way to beach 2010 - day 12 and 13

Jag är såååå himla sen med uppdateringen va! Jag har varit hemma hela dagen, städat mitt rum lite inför nyår och sen slappat som fan. Och ändå kommer inte mitt inlägg upp förrän halv 2! Fy skäms på mig. Jag borde ha sovit för längesen men jag tog en liten powernap förut så jag är lite pigg faktiskt, haha!

Dag 12. Igår så hade vi en surprise-party för Evy som blev totalt överraskad att hon t.om. började gråta. Inte för en stund heller utan nästan en halvtimma eller mer in mot kvällen, haha xD Söt :) Jag och Eugenia hade lurat henne att vi tre hade blivit inbjudna till en av deras donken-stammisars fest och det var dit hon trodde vi skulle till under hela kvällen. Det var det enda vi kunde säga också så att hon skulle komma fixad till överraskningsfesten. Jag och Eu höll på att tappa våra poker-faces men det gick bra tills slut ändå :)

Jag ordnade en sån lite tipspromenad som Xier hade på sin fest också. It turned out...okej i guess. Dels för att det var för mycket folk (runt 32 pers) och dels för att folk inte vågade vara med heller, vilket var lite tråkigt. I kept it pretty innocent i promise! Det var typ på lapdance och försöka-ragga-upp-Evy-eller-Oscar där några blev lite generade och vågade inte riktigt göra grejerna. För att det var så mycket folk så blev det ganska utdraget också eftersom folk segade sig men när de väl gjorde grejerna så blev det jätteroligt ändå! Bilder återkommer jag med.

Men det blev en väldigt rolig fest ändå, grattar Evy ännu en gång och hoppas att hon inte är arg på mig och Eugenia för att vi lurade henne. Kom ihåg, it was for a good cause :)

Dag 13 - Gjorde som sagt absolut ingenting förutom städade mitt rum lite. Lunch blev lite lasagne och ett stort Fuji-äpple *luuv fuji-apple!* och sen till middag några kycklingklubbor och lite soppa till.

Nu är det vääldigt sent och jag måste sova. Kommer definitivt inte få 8 h sömn men aja, skitsamma. Innan jag lämnar er ska ni såklart få en låt av mig. Dagens låt blir 2PM - I Was Crazy About You som är så himla bra! Är helt kär i den här låten och går på repeat i min spellista. Enjoy!

2PM - I was crazy about you

Nattinatt kära ni!

3 kommentarer:

Evy sa...

jag är JÄTTEARG PÅ ERRR! ^^ of course NOT! =D
Ni kanske borde ljuga för mig oftare om det alltid händer "någonting"!!;)
*blink*
Tack för allt! ^^
Lasagne tomorrow? ^^

Anonym sa...

X: ja 32 pers är lite jobbigt, ännnu värre om de inte vågar. Men va roligt med en överraskningsfest ändå!

Jen sa...

Evy: Yeees lasagne..eeh..igår ja xD hahah

Xier: I knoow, skulle tänkt på att det skulle dra ut på tiden. Var lite segt, men gick ändå ^^ hihi yees, nu har ja varit med å lurat er båda oxå hahah