lördag 6 februari 2010

My way to beach 2010 - day 11

Fredagar. Dagen då helgen börjar. Dagen då jag väger mig. Gjorde det imorse och vågen visade ytterligare -1 kg hihi. Blir glad av att det faktiskt funkar och att allt slit ändå is paying off. 3 kg på mindre än 2 veckor är inte alls dåligt det. Det kanske inte syns och känns något men ändå, haha! Idag ska jag bara slappa och ta det lugnt, måla naglarna och noppra ögonbrynen, för imorgon blir det fest! Vad för fest det blir får ni se imorgon när jag uppdaterar haha.

Klockan är redan 3 här och jag har waaaay överskridit min tid för beautysleep. Fast sen så jobbar jag ju inte imorgon heller men tons of things to do! Så därför lämnar jag er faktiskt nu och ger er en full uppdatering imorgon! Godnatt peeps!

love/J

2 kommentarer:

Anonym sa...

X: Grymt att det funkar! Då blir man mer peppad till att fortsätta!

Jen sa...

Ja eller hur! Jag typ har märkt att min mage blivit lite mindre men det kanske bara jag som inbillar mig haha. Jag menar, man ser inget på 3 kg liksom xD