torsdag 18 februari 2010

Syndat

Yes yes jag har syndat. But i'm not ashamed of it though, haha! Jag ville faktiskt inte missa all nyårsmat. Jag menar hallå, hajfenssoppa, grillad anka, "bao yu" and all sorts of things! I'm sure you guys would've done the same thing if you were in my situation ;) Jag får räkna det som en liten bonus till att jag faktiskt hade gått ner 4 kg på 3 veckor :) Sen är det ju inte hela världen
ska fortsätta imorgon igen med dieten. Det är ju ändå 4 månader kvar till sommaren liksom.

Jag har sugit på att på att uppdatera i know. Men jag har varit ledig den senaste veckan för att chefen sa att det kommer vara "sportlov" så det kommer säkert inte komma så mycket folk denna veckan så jag behövde inte jobba förrän på fredag. Typ kinesers sätt att säga att de vill spara pengar, haha! Så jag har liksom bara suttit hemma och degat och slukat en massa koreanska shows til late at night. Typ music festivals och variety shows. Var en kompis som rekommenderade sidan i måndags, sen dess har jag blivit som helt besatt av alla serierna. Att låta mig vara hemma på vardag är fan skadligt säger jag bara.

Man kan ju tänka sig att jag borde blogga oftare nu när jag haft en massa tid men den har jag spenderat eeh..kinda...eh not good xD Eller ja, det beror på vems synvinkel man ser det ifrån. Som sagt, jag har ju sagt att jag har varit lite smått besatt av det koreanska pojkbandet 2PM. Har spenderat all min lediga tid till att ehm...kolla in alla deras musicvideos, albums, shows and stuffs...^^;; So i'm kind of eh...typ goes into fan-girl motion varje gång jag ser något om dem hahaha! Sjukt bra är de!



Så kära vänner, får jag uppdatera mer imorgon då jag måste sova nu! :) Och innan det ska ni såklart få en låt mwahaha. Och eftersom jag är på humör för 2PM, så får det bli en 2PM låt. Min favorit-låt är deras "Again and Again" som ni nu ska få höra. Enjoy ladies and gents!


Nattinaaatt! love/J

2 kommentarer:

Anonym sa...

X: Asså eh.. vad du är erolig eh.. Hahah, eh.. verkligen farligt att låta dig vara hemma eh... Jag klarar inte av att sitta framför datorn så länge eh... Men om man inte har något annat o göra hemma så eh.. så sittarman nog framför datorn eh...

Anonym sa...

EH!